SalesCoach jest systemem eksperckim.
Oznacza to, że system posiada bazę wiedzy o procesach sprzedaży, aktywnościach sprzedażowych
i metodach działania w pracy z klientami. Posiada też algorytmy analityczne przetwarzające dane, które są mu podawane w trakcie pracy z systemem. Dzięki temu użytkownicy otrzymują informację zwrotną od systemu, jak wygląda zaawansowanie ich procesów sprzedaży, wskazówki jakimi priorytetami warto zająć się w pierwszej kolejności oraz z kim i o czym rozmawiać u klienta, aby zwiększyć szanse na sukces.
SalesCoach jest platformą edukacyjno-biznesową.
Oznacza to, że dzięki pracy z systemem użytkownicy stale rozwijają swoje kompetencje sprzedażowe – uczą się nowych metod i dostają inspiracje do poszukiwania rozwiązań w sytuacjach problemowych. Dostają też informację zwrotną, jak ich działania przekładają się na wzrost szansy na sukces. Widzą więc na bieżąco, jak wygląda obraz biznesu w prognozie sprzedaży.
Dzięki informacjom otrzymywanym od systemu SalesCoach, użytkownicy – przedstawiciele handlowi i menedżerowie sprzedaży, są w stanie podejmować właściwe działania z wyprzedzeniem.
__
Korzyści z wdrożenia systemu SalesCoach
- Poprawia skuteczność pracy działu handlowego
- Rozwija umiejętności handlowców
- Zwiększa jakość zakwalifikowanych okazji sprzedażowych
- Zapewnia wiarygodność prognoz sprzedaży
Jak wygląda praca z systemem SalesCoach?
Opisując to w skrócie, system SalesCoach
- Zadaje pytania, na które użytkownicy odpowiadają zgodnie ze stanem faktycznym i aktualną wiedzą,
- Wskazuje priorytety, z których użytkownicy wybierają, czym zajmą się w pierwszej kolejności,
- Podpowiada działania i na podstawie tych podpowiedzi użytkownicy decydują, co i jak zrobią.
Jak SalesCoach zwiększa skuteczność działów handlowych?
- Pokazuje wszystkie ważne czynniki mające znaczenie dla wygranej w procesie sprzedaży do kluczowych klientów,
- Wskazuje bieżące kluczowe priorytety w procesie sprzedaży,
- Podpowiada co robić, aby uzyskać zamówienie,
- Wskazuje z kim i o czym rozmawiać u klienta, aby spotkania były maksymalnie efektywne,
- Pomaga kontrolować zaawansowanie procesu sprzedażowego w czasie.