Oprogramowanie SalesCoach

SalesCoach jest systemem eksperckim.

Oznacza to, że system posiada bazę wiedzy o procesach sprzedaży, aktywnościach sprzedażowych
i metodach działania w pracy z klientami. Posiada też algorytmy analityczne przetwarzające dane, które są mu podawane w trakcie pracy z systemem. Dzięki temu użytkownicy otrzymują informację zwrotną od systemu, jak wygląda zaawansowanie ich procesów sprzedaży, wskazówki jakimi priorytetami warto zająć się w pierwszej kolejności oraz z kim i o czym rozmawiać u klienta, aby zwiększyć szanse na sukces.

SalesCoach jest platformą edukacyjno-biznesową.SalesCoach-logo

Oznacza to, że dzięki pracy z systemem użytkownicy stale rozwijają swoje kompetencje sprzedażowe – uczą się nowych metod i dostają inspiracje do poszukiwania rozwiązań w sytuacjach problemowych. Dostają też informację zwrotną, jak ich działania przekładają się na wzrost szansy na sukces. Widzą więc na bieżąco, jak wygląda obraz biznesu w prognozie sprzedaży.

Dzięki informacjom otrzymywanym od systemu SalesCoach, użytkownicy – przedstawiciele handlowi i menedżerowie sprzedaży, są w stanie podejmować właściwe działania z wyprzedzeniem.
__

Korzyści z wdrożenia systemu SalesCoach

  • Poprawia skuteczność pracy działu handlowego
  • Rozwija umiejętności handlowców
  • Zwiększa jakość zakwalifikowanych okazji sprzedażowych
  • Zapewnia wiarygodność prognoz sprzedaży

Jak wygląda praca z systemem SalesCoach?

Opisując to w skrócie, system SalesCoach

  • Zadaje pytania, na które użytkownicy odpowiadają zgodnie ze stanem faktycznym i aktualną wiedzą,
  • Wskazuje priorytety, z których użytkownicy wybierają, czym zajmą się w pierwszej kolejności,
  • Podpowiada działania i na podstawie tych podpowiedzi użytkownicy decydują, co i jak zrobią.

Jak SalesCoach zwiększa skuteczność działów handlowych? 

  • Pokazuje wszystkie ważne czynniki mające znaczenie dla wygranej w procesie sprzedaży do kluczowych klientów,
  • Wskazuje bieżące kluczowe priorytety w procesie sprzedaży,
  • Podpowiada co robić, aby uzyskać zamówienie,
  • Wskazuje z kim i o czym rozmawiać u klienta, aby spotkania były maksymalnie efektywne,
  • Pomaga kontrolować zaawansowanie procesu sprzedażowego w czasie.