Moduł ERP Optima Pulpit Menadżera to narzędzie, dzięki któremu kadra kierownicza lub właściciel przedsiębiorstwa, z każdego miejsca na świecie, ma dostęp do danych finansowych, kadrowych, handlowych i wielu innych o swojej firmie, poprzez przeglądarkę internetową.
Właściciel lub dyrektor firmy, po zalogowaniu się do Pulpitu Menadżera, ma dostęp m.in. do:
- analiz zasobów magazynowych,
- analiz przychodów i kosztów wg kontrahentów i towarów,
- analizy ABC, XYZ itp.
- raportów płatności,
- raportu dłużników i wierzycieli,
- struktury wiekowej należności i zobowiązań,
- raportów kadrowo/płacowych,
- raportów dotyczących rejestrów VAT,
- raportów księgowych np. zapisów księgowych, zestawień księgowych, zapisów KPiR, bilansu aktualnego, zapisów w ewidencji ryczałtowej.
Aktualny bilans w Księdze Podatkowej
- danych słownikowych, takich jak kartoteki kontrahentów czy pracowników,
- statystyk dotyczących ilości wprowadzonych dokumentów,
- funkcji definiowania dostępu do analiz i uprawnień dla każdego użytkownika modułu (tylko administrator),
- opcji eksportu wybranych danych do arkusza kalkulacyjnego.
Wykorzystując Pulpit Menadżera zyskujesz możliwość:
- dostępu do danych firmy 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie dzięki możliwości przeglądania ich poprzez Internet,
- możliwość przeglądania raportów niezbędnych do właściwego zarządzania firmą.
Poznaj funkcje: