Wdrażamy dostosowane do klienta, optymalne procesy sprzedaży i zapewniamy pożądany poziom kompetencji działów sprzedaży.
Jak wygląda współczesny rynek z perspektywy działu sprzedaży? Rośnie konkurencja, zmieniają się zachowania i oczekiwania klientów, uzyskanie zamówienia staje się coraz trudniejsze,
a kierownictwo wymaga ciągłego wzrostu efektywności i skuteczności działania. Skuteczność pracy działu handlowego mierzona jest dwoma wskaźnikami:
- Wiarygodnością prognozy sprzedaży, oraz
- Poziomem realizacji planu sprzedaży.
Spełnienie rosnących oczekiwań możliwe jest poprzez:
- Dopracowanie i wdrożenie właściwego modelu procesu sprzedaży, który będzie maksymalnie wykorzystywał rzeczywisty potencjał sprzedażowy firmy,
- Wysokie i adekwatne do potrzeb kompetencje sprzedażowe działu handlowego,
- Wdrożenie zarządzania sprzedażą zawierającego system wczesnego ostrzegania oraz system prognozowania.
Mamy świadomość skali wyzwań, przed którymi stają działy handlowe firm. Specjalizujemy się
w złożonych procesach sprzedaży oraz obsłudze sprzedażowej kluczowych klientów.
Dostarczamy usługi, dzięki którym nasi klienci osiągają skuteczność pracy działu sprzedaży
i ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.
__
Oferujemy:
- Diagnozę i analizę procesów sprzedaży;
- Definiowanie cech procesu sprzedaży i ich wpływu na skuteczność działu handlowego;
- Modelowanie procesów sprzedaży i ich optymalizację;
- System SalesCoach – wdrożenie platformy edukacyjno-rozwojowej wraz z system eksperckim, wczesnego ostrzegania oraz prognozowania dla działów handlowych;
- Szkolenia w zakresie kompetencji sprzedażowych – stacjonarne oraz internetowe, np.
- Nawiązywanie relacji z klientem
- Budowanie potrzeb klienta
- Kreowanie wartości dla klienta
- Radzenie sobie z obiekcjami
- Negocjacje
- Obrona przed manipulacją
- Nawiązywanie relacji z klientem
- Warsztaty skutecznej sprzedaży;
- Coaching menedżerów sprzedaży;
- Coaching zespołów sprzedażowych;
- Doradztwo w zakresie wzrostu skuteczności działań sprzedażowych.