Oferta oprogramowania

Wdrażamy dostosowane do klienta, optymalne procesy sprzedaży i zapewniamy pożądany poziom kompetencji działów sprzedaży.

Jak wygląda współczesny rynek z perspektywy działu sprzedaży? Rośnie konkurencja, zmieniają się zachowania i oczekiwania klientów, uzyskanie zamówienia staje się coraz trudniejsze,
a kierownictwo wymaga ciągłego wzrostu efektywności i skuteczności działania. Skuteczność pracy działu handlowego mierzona jest dwoma wskaźnikami:

  • Wiarygodnością prognozy sprzedaży, oraz
  • Poziomem realizacji planu sprzedaży.

Spełnienie rosnących oczekiwań możliwe jest poprzez:

  • Dopracowanie i wdrożenie właściwego modelu procesu sprzedaży, który będzie maksymalnie wykorzystywał rzeczywisty potencjał sprzedażowy firmy,
  • Wysokie i adekwatne do potrzeb kompetencje sprzedażowe działu handlowego,
  • Wdrożenie zarządzania sprzedażą zawierającego system wczesnego ostrzegania oraz system prognozowania.

Mamy świadomość skali wyzwań, przed którymi stają działy handlowe firm. Specjalizujemy się
w złożonych procesach sprzedaży oraz obsłudze sprzedażowej kluczowych klientów.

Dostarczamy usługi, dzięki którym nasi klienci osiągają skuteczność pracy działu sprzedaży
i ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.

__

Oferujemy:

  • Diagnozę i analizę procesów sprzedaży;
  • Definiowanie cech procesu sprzedaży i ich wpływu na skuteczność działu handlowego;
  • Modelowanie procesów sprzedaży i ich optymalizację;
  • System SalesCoach – wdrożenie platformy edukacyjno-rozwojowej wraz z system eksperckim, wczesnego ostrzegania oraz prognozowania dla działów handlowych;
  • Szkolenia w zakresie kompetencji sprzedażowych – stacjonarne oraz internetowe, np.
    • Nawiązywanie relacji z klientemSukces
    • Budowanie potrzeb klienta
    • Kreowanie wartości dla klienta
    • Radzenie sobie z obiekcjami
    • Negocjacje
    • Obrona przed manipulacją
  • Warsztaty skutecznej sprzedaży;
  • Coaching menedżerów sprzedaży;
  • Coaching zespołów sprzedażowych;
  • Doradztwo w zakresie wzrostu skuteczności działań sprzedażowych.